Belgia, Niemcy Holandia - opłaca się autokarem

Takie ogłoszenia to możliwość uzyskania tańszego przejazdu dla osób zainteresowanych wyjazdem za granicę a także sposób na uzyskanie niewielkiej ilości pieniędzy przez kierującego. Najczęściej kierowcy pokonujący dalekie trasy por

Belgia, Niemcy Holandia - opłaca się autokarem

Dodatkowi pasażerowie ? sposób na zarobek?

Bardzo często w Internecie możemy natknąć się na ogłoszenia dotyczące wolnych miejsc na przykład w busach wyjeżdżających za granicę. Takie ogłoszenia to możliwość uzyskania tańszego przejazdu dla osób zainteresowanych wyjazdem za granicę a także sposób na uzyskanie niewielkiej ilości pieniędzy przez kierującego. Najczęściej kierowcy pokonujący dalekie trasy poruszają się busami, które posiadają kilka miejsc. Warto wtedy zabrać dodatkowych pasażerów ? dla właściciela pojazdu może to stanowić znaczny wkład w paliwo, a dla osób korzystających z takiej formy transportu może być to naprawdę wygodny przejazd w korzystnej cenie. Nic dziwnego, że taki transport busem jest bardzo rozpowszechniony i wiele osób korzysta z tej możliwości pokonania dalekiej trasy.


Usługi transportowe ? na jaką formę transportu się zdecydować?

Organizacja transportu może wydawać się dość skomplikowana, zwłaszcza wtedy, kiedy planujemy wybrać się w daleką podróż. Oczywiście, przy niewielkiej ilości osób najbardziej opłacalne są na przykład przeloty samolotem, jednak przy większej grupie zupełnie nie zdaje to egzaminu. Warto wybrać wtedy transport busem, gdyż firmy oferujące usługi transportowe są bardzo elastyczne w tym zakresie i mogą zawieźć nas nawet w bardzo odległe rejony. Przejazdy busami są często także o wiele tańsze niż wybór każdej innej formy transportu, dlatego też coraz więcej osób decyduje się na wynajęcie busów, które w dzisiejszych czasach jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej ? możemy dokonać zamówienia usług transportowych wykonując dosłownie jeden telefon czy komunikując się za pomocą Internetu.


Historia ikarusa

Ikarus ? przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji autobusów. Jego główna siedziba mieści się w Budapeszcie na Węgrzech. Autobusy produkowane są w Székesfehérvár. Ikarus należał do 2006 roku do koncernu Irisbus.

W 1913 roku przedsiębiorstwo skupiło się głównie na budowaniu samochodów i podczas I wojny światowej miało spore zyski. W 1927 roku Ikarus wygrał międzynarodowy przetarg i dostarczył 60 krótkich autobusów. Ok. 1933 roku Ikarus zaczął mieć problemy finansowe, przez co przerwał produkcję wielu modeli pojazdów. W 1935 roku przedsiębiorstwo wznowiło produkcję i całkowicie funkcjonowało podczas II wojny światowej. 23 lutego 1949 roku Ikarus połączył się z producentem samolotów Ikarus Gép és Fémgyár Rt.

W 1955 i 1956 roku nowe modele (Ikarus 620, 630 i 31) rozpoczęto sprzedawać w Chinach, Birmie oraz Egipcie. W 1962 roku Ikarus sprzedał za granicą 8000 autobusów. W 1970 roku firma zajęła drugie miejsce na targach Expo w Monako. Dzięki tej nagrodzie pokazała swoją pozycję w Europie. W latach 70.-90. Ikarus eksportował na Kubę autobusy i części zamienne, które były tam wykorzystywane do produkcji autobusów Girón. W 1971 roku przedsiębiorstwo wyprodukowało swój 100 000. autobus, a z każdym rokiem transakcje były coraz większe. W 1973 roku koncern Ikarus stał się czwartym pod względem wielkości producentem na świecie, ale pojawił się problem braku surowców, przez co dostawy znacznie się opóźniały. Największym importerem Ikarusów były Niemcy, lecz po połączeniu NRD i RFN zyski spadły o 10%.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ikarus