Komu SEO się opłaca

o także w biznesie. Pisałam...SEO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się

Komu SEO się opłaca SEO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie. Pisałam...SEO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak duże uproszczenie tematu - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.