Reklama w parze z drukiem

Dodane: 23-07-2016 16:58
Reklama w parze z drukiem Nie duży wymiar reklamy, czyli etykiety nalepki to doskonała metoda na subtelną promocję naszego produktu czy też firmy. Dodajmy do tego ulotki, bannery oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.

Czemu służą naklejki

Naklejki mogą przybierać przeróżne formy i kształty. Można jest też drukować na różnych materiałach, które można przykleić np. na auto, co staje się coraz bardziej popularne. Istnieją też różne metody utwardzania i utrwalania druku, co również jest ważne w przypadku naklejek do stosowania na zewnątrz.

Zastosowanie naklejek znajdziemy praktycznie wszędzie i w każdej gałęzi biznesu. Naklejki widuje się na produktach, na witrynach sklepów, na ścianach w domach i w wielu innych miejscach.


Najpopularniejsza przestrzeń barwna w poligrafii

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.


Etykiety

Etykiety to głównie papierowe nadruki naklejane na klej wodno-rozpuszczalny do butelek. Pierwsze co przychodzi na myśl kiedy ktoś mówi o etykietach to etykiety na butelkach, na przykład piwa.

Etykieta to tak na prawdę pierwsze na co patrzymy przy wyborze produktu, więc warto zadbać o jej najlepszą jakość i wykonanie. Dobry projekt to podstawa, jednak źle wykonane drukowanie może zepsuć efekt końcowy,a tego nikt by nie chciał.