Strony dla firm, przedsiębiorstw- czy warto?

w stronę firmową?E-sklepE-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już jesteś w tyle za swoja konkurencją. I to stwie

Strony dla firm, przedsiębiorstw- czy warto? Tworzenie stron Łódź
to jedna z prężnie zmieniających się branży w sieci. Generalnie prawie każda firma ma witrynę w internecie, a świeżo powstałe chcą ją sprawnie stworzyć. Czy opłaca się inwestować w stronę firmową?

E-sklep

E-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już jesteś w tyle za swoja konkurencją. I to stwierdzenie jest prawdziwe dla sporej części prowadzonych sklepów stacjonarnych, a nawet usług...

Warto więc już teraz pomyśleć o stworzeniu sklepu, ponieważ jest na zapotrzebowanie, ludzie coraz częściej chcą mieć możliwość zobaczenia oferty zanim pojada do stacjonarnego sklepu lub kupią towar przez nasz sklep.


E-commerce

Sprzedaż internetowa rośnie z roku na rok i sklepy stacjonarne oferujące pewne grupy produktów maja coraz ciężej, aby skusić na zakupy u siebie. Ludzie zamiast tego wolą zakupy internetowe, nic dziwnego, przecież w internecie taniej.

Ci, którzy prześpią erę internetu i nie założą e-sklepu mogą powoli szukać innego zajęcia, ponieważ nie przetrwają w dobrym stanie następnych 10-15 lat. Zwłaszcza sklepy z elektroniką, której ceny w sklepach stacjonarnych są sporo wyższe niż na aukcjach internetowych. Dodatkowo poza sklepem można również próbować swoich sił na serwisach aukcyjnych.


Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. W przypadku sklepu internetowego o względnym bezpieczeństwie można mówić dopiero wówczas, gdy spełnione są przynajmniej cztery podstawowe założenia:

-możliwość potwierdzenia tożsamości obu stron transakcji.

-szyfrowany kanał transmisji na drodze klient ? sprzedawca zapewniający poufność przesyłanych informacji, przede wszystkim numerów kart kredytowych. Obecnie stosowanymi rozwiązaniami są protokoły szyfrujące SSL (Secure Sockets Layer) oraz SET (Secure Electronic Transaction).

-zabezpieczenie serwera sklepu przed dostępem do prywatnych informacji o klientach przez osoby do tego nieupoważnione.

-zabezpieczenie serwera sklepu przed celowymi atakami przeprowadzanymi zarówno z zewnątrz (z Internetu), jak i od środka (z sieci lokalnej przedsiębiorstwa).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny